Monday 3 June 2013

Salam sejuta RINDU dan SAYANG


                                  ASSALAMUALAIKUM!!!

Dah bersarang blog aku ni lama x guna......
rindu rasanya..
hehehe .......

Ni aku nak cerita pasal BUAH HATI aku..
MAIZATUL HUDA BT BADRULHISHAM..
sedapkan nama buah hati aku ni..
hehehehe.....




 Ni lah die buah hati aku....
muka agak garang tapi hati die boleh laaaa...
hahahaha......

pada mula pekenalan kami dari bbm..
(padahal da freen kat fb tapi x penah bertegur sapa)
pada mulanya aku memang x suke die...
nyampah sangat 2...
lagi2 masa die pakai selendang...
hahaha....
muka poyo gila la ...
konon macam model la...
eeeyyyyuuuuuuuu......

tapi sapa sangka kan...
dalam x suke tuuuu....
die dah pun jadi buah hati aku...
menjadi penting dalam hidup aku...

Tu la...sapa suruh x suke@benci.....
kan da jatuh hati...
hahaha.....



ok ni AYAH BadrulHisham..
muke garag...
tapi hati baik...
(kene bodek la dulu kalau nak anaknye)
jangan marah ayah...
bakal menantu gurau saje...



Ni pulak mak NorSIAH...
bakal mak mertua aku...
maknye polis...
memang goyang la kan aku...
x boleh buat salah..
nanti kene tangkap....
hehehe...
jangan marah mak....
menantu mak gurau je....


Ni adeq bradik....
hasil dari ayah badrulhisham dan mak norsiah 
comelkan dorang ni..




ini aku la.....
jantung hati maizatul huda..
hahaha...
poyo je kan aku ni..
ahh kesah pulak....
hehehe...

OK ni untuk ayah mak dan sayang..

IJAB QABUL

Di gelap malam aku mulai tenggelam Saat kau peluk erat tubuhku, sayang Tunggu aku pulang, aku pasti datang Menemuimu tersayang..

Beranikan diri bertemu orang tuamu Bicara baik dari hati ke hati Restuilah kami, doakanlah kami Jadi pasangan abadi...


Dan akan ku lamar anakmu di tahun ini Restui kami, doakan kami, jadi pasangan abadi Dan akan kutanggung jawabi kebutuhannya Lahir batinnya, jiwa raganya Agar ia bahagia



sayang...saya harap awak akan menjadi isteri saya 
dan ibu kepada anak2 saya....
dan saya akan menjadi imam awak...
dan juga ayah kepada anak2 kita...
moga kekal hingga hujung nyawa...

LOVE YOU SO MUCH

MISS YOU SO MUCH


ok la....
dah x taw nak kata ape lagi....
byebye....
assalamualaikum....

HUD@NIL

No comments:

Post a Comment