Monday 17 June 2013

KISAH PERKENALAN DAN CINTA KAMI


gadis manis diatas yg korang lihat ni...
die la buah hati aku...
yg aku sayang dan yg paling aku cinta....
I LOVE YOU...

MAIZATUL HUDA nama diberi...
berwajah manis...
diMinati ramai....
orangNya tegas dalam perCintaan..
tapi manisNye dalam senyuman...

asalnye aku kenal minah ni dari facebook...
~Cinta Muka Buku~ 
tapi aku x penah tegur die...
dan die pun x penah nak tegur aku..

aku x tahu mana wujudnye die dalam friends facebook aku...
dan aku x penah perasan pun selama ni die friends aku.
aku bukan tengok orang pun..
aku main app je...

haaaa.......
ni mula cara pekenalan kami...
simple tapi sweet...

suatu pagi..
aku bosan2..
 aku letak la bbpin aku dekat facebook..
saje je nak tambah kawan...
suke2 je la...

x lama aku letak bbpin aku dekat facebook..
ade sorang minah ni..
die add aku...
ok la..aku x kisah la kan..
hanya niat nak berkawan....
aku pun app la...
kang kata aku sombong pulak kan...

lepas die add aku...
ok la..
aku la yang mulekan dulu menegurNye...
aku kata thanks add me...
die punmembalas...
welcome..
tu je yg kami bbm...

nampak x yg die sombong....
dalah add org...
lepas tu nak sombong...
tapi aku x kisah pun....
sebab mule2 die add aku..
muke die bajet model je...
berselendangkan kuning...

poyo habis la habak hang aku tengok muke die..
nyampah siot..........
kejap2 tuka dp bbm....
bajet HOT la konon...
hahaha......

lama jugak la lepas die add bbpin aku..
kami x bertegur sapa pun....
buat perhiasan jela dalam bbm aku...
da macam ikan perkasam....
hahahahaha......

kalau tegur pun tanya buat ape tu...
da makan ke belum......
dekat mana....
akhir jawapan mesti ok ataw k je.....
lepas tu x balas....
bbm pun 2 ataw 3 kali...

awal pekenalan kami bulan 10.2012...
bayangkan..kami mula rapat bulan 1.2013...
berapa bulan kami x bertegur...
pekasam jela die dalam bbm aku....

Bulan 1 kami mula nak rapat.....
baru nak berkenalan bagai......
tapi masing2 malu2..
poyo jekan....

1 hari BIS aku dah nak mati...
so x dapat la aku nak bbm die....
dengan machoNye.....
cewaaaahhhhhh....
hahaha...
aku try minta number fon....
dengan alasan BIS aku nak mati...
hahahahah....
cetttt....
die bagi la...
happy.....

mule2 nak terus call tapi sabar la dulu kan..
x nak gelojoh sangat...
nanti nampak hape la pulak kan...
  
balik keje pukul 6..
aku pun terus call die...
macam biasa la..
permulaan kata mesti bagi salam dulu kan...

so aku pun call la die...
die tanya aku sapa...
boleh pulak die tanya aku sapa...
ape die da lupe ke die bagi number fon dekat aku...
aiisssshhhh...
aku soal la die balik...
banyak ke bagi number awk dekat orang lain tadi...
die pun macam nak marah je...
die tanya lagi aku sapa...
aku pun jawab la nama aku aku MAT...
simple kan nama aku...
bia die senang ingat....

asal nama MAT tu MOHD...
tapi x tahu kenapa terkeluar MAT...
hahaha...
die pun dah pelik....
MAT??
die marah aku....
die kata aku main2...
hahaha....
lawak la die ni....
tapi manja....

dah die macam nak marah je.....
aku pun cakap la yang aku ni ROTI dalam bbm tu....
so baru die slow...

haaaa......
nampak x yg die ni wanita yg garang.....
tapi aku x penah takut pun

bila dah dapat number tu faham2 saja la...
sejak dari tu kami mula rapat....
call dan bbm setiap masa....

dalam masa kami berkawan.....
x sangka ade satu rasa yang x dapat diduga.....
rasa sayang dan rindu....
ape itu kah CINTA??

oppssssss......
aku dah jatuh cinta padaNya.....
alamak.......
x sangka....
aku boleh jatuh cinta pada minah yg aku x suke dulu...
hahaha....
malu la kan.....
dah x suke dulu...
tiba2 boleh jatuh cinta...

tapi aku x tunjuk sangat...
aku cume pangil die sayang je....
dengan harapan die faham hati aku....

selamat la die boleh la faham ...
tapi masing2 ego...
x nak luah kan..
mungkin sebab tertentu...
hahaha...

bulan 3.2013  kami ade 2 kenangan manis...
yg aku lakukan dengan tidak dirancang...
mengong2 je masa tu...
tapi die kata aku sweet...
hahaha......
maluuuuu....

11.3.2013

tarikh ni simple je...
x berapa menarik pun..
tapi bermakna....
aku buat 1 permintaan....
masa tu malu nak cakap...
tapi kene pakse....
sedih kan....
kene pakse........
tapi x kisah pun......
aku lagi suke....
Aku buat permintaan....
nak tuka pangilan nama.....
tapi aku x tahu nak guna nama ape...
aku pun carik la dekat GOOGLE.....
aku suruh die carik sekali....
hahaha....
lepas tu aku terjumpa nama yg x berapa gedik...
tapi sweet....
die pun setuju.....
kami guna nama pengilan tu sampai la ke hari ini dan selamanya...

13.03.2013
  
cantik kan tarikh ni....
cantik lagi perhubungan kami....
12.03.2013 die kata esok tarikh cantik....
die nak ajak aku buat 1 kenangan 13.03.2013...
so aku pun setuju la....
keEsokan harinye......
aku melamar die jadi BUAH HATI aku....
memang die terkejut la...
die x sangka aku akan melamar die menjadi sebahagiaan dalam hidup aku..
lama jugak la die beri jawapan....
nak dekat 30minit jugak la......
aku dah risau kalau die tolak aku..
malu la aku kan....
akhirnye die terima lamaran aku.....
bahagia ku rasakan...selama bersama dengannye....

I LOVE YOU MAIZATUL HUDA.....

I MISS YOU SO MUCH..........

MUUUUUUAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH............... 




HUD@NIL












No comments:

Post a Comment