Saturday 15 June 2013

Aku tetap menyayangi die

Assalamualaikum...

13.6.2013 genap hubungan aku dengan die 3 bulan..
bahagia sangan bila bersama dengan Nye..walaupun banyak dugaan aku bersamanye..

Bagi aku dugaan tu 1 kenangan..cabaran..dugaan dan kesabaran dalam sesebuah perhubungan ni..biasa la adat bercinta..memang macam ini...

8.6.2013 dimana berlakunya perkara yg x diingini terjadi..
sangat menyedihkan dan x tahu la nak cakap macam mana...
bibir atas belah kiri kena jahit sebab terkena bucu pintu kereta...
gara2 bergurau dengan adeq bongsunye si ain...
dengan x sengaja adeq die tolak die..terjatuh...kene bucu pintu kereta..terkoyah luar dan dalam...selamat x kene mata...ishhh...
suke buat aku risau...15 jahitan...wow sangat seram....
tapi Alhamdulillah die x terok mana pun...
lama jugak la die cuti..4 hari cuti x keje..betekak jugak la kan dengan die cakap x payah keje..keras kepala betul buah hati aku tu..tapi sekeras2 die pun ade kelembutannye...
Ni yg buat aku bertambah sayang+cinta padanye...

15.6.2013..erm.........hari ni aku agak terasa jugak la kan dengan die..makan hati jugak la...
tahu la mak die datang dari jauh..x selalu jumpa..nak luangkan masa dengan mak..
aku faham..bukan x faham...aku pun bukan nak semak ganggu kau luang an masa dengan mak kau...cakap elok2 pun boleh...
dah la aku baru bangun tido..terus call kau x dapat..risaukan kau+rindu..bab tu aku call ain..
aku bukannye lama pun nak cakap dengan kau..ermmm...entah la..terasa sangat..makan hati jugak la bila kau bbm aku macam tu...

kau cakap aku x matang...kau cakap aku x faham bahasa...macam2 la lagi kau kata...terasa sangat...orang yg aku sayang sepenuh hati aku cakap aku macam tu....
kalau kau jumpa orang yg matang..yg faham kau...boleh bahagiakan kau...pegi la kat die..aku nak lihat kau bahagia..walaupun berat hati aku nak melihat..tapi kalau kau x bahagia dengan aku..nak marah je keje kau...buat sakit jiwa kau jugak.....

x tahu la...makan hati gila aku dengan bbm kau tu..rasa nak mengalir air mata aku ni..lepas ni aku diam la..kau pun kata x kan nak call 24 jam kan..x kan nak bbm setiap masa...bagi la ruang kau dengan mak kau..bukan selalu jumpa..lain la macam aku..mama abah aku ade je dengan aku..aku ni kan macam budak2..x matang..x faham bahasa....huh...makan dalam...

lepas ni kalau kau dengan keluarga kau...jangan tanya kenapa aku diam..jangan marah pulak kalau aku x carik kau...itu yg kau nak...kau nak aku faham kau..ok aku akan faham kau...aku akan lebih matang...lepas ni x de nak gurau bagai...aku nak serius je...
susah kalau orang x boleh terima perangai aku macam ni..
erm..terasa sangat2.....

tapi walau ape pun terjadi..cinta,sayang dan rindu aku pada die x penah berkurang...aku x penah menyesal mengenalinye...dan yg penting..aku x terniat nak tinggalkan die...aku sayang die sangat2..cinta aku pada die sepenuh hati aku.....
die segalanye bagi diri ku...
tanpa die...lemas hidup ku...

ps: maaf andai diri ni x sempurna buat mu..x membahagiakan mu..
      banyak kekurangan diri ni..x de pun kelebihan diri ni... 
      x mampu membahagiakan diri die..banyak buat masalah dalam perhubungan..x macam orang lain bercinta...saya ikhlas sayangkan awk..x pernah menyesal kenal dengan awak..bahagia je saya rasa bila bersama awak walaupun kita selalu sangan gaduh..bagi saya itu nak mengeratkan lagi 1 perhubungan dan kenangan kita bersama...
saya sayangkan awak sangat2...saya harap awak pun x menyasal kenal saya walaupun saya x matang..x memahami awak..dan x memberikan kebahagiaan sepenuhnye pada diri awak..
MAAFKAN SAYA....


HUD@NIL    



No comments:

Post a Comment