Wednesday 31 October 2012

ILOVEYOUSOMUCH



ASSALAMUALAIKUM CINTA HATI KU

dah lama aku x tulis blogger ni..
rindu rasanya.

~13 JUN 2012~ 12.45am~
dimana aku diterima menjadi kekasihnye setelah beberapa bulan aku menunggunye..
saat bahagia apabila die melafaskan "ye saya terima awak jadi boyfriend saya"
hanya ALLAH saja yg tahu betapa gembiranya hati aku bila dia menerima aku..

dah setahun lebih aku mengenali dirinya..
aku bahagia bila dia selalu disamping aku..
bahagia sangat aku bersamanya...


selepas tiga bulan lebih aku bersamanya...
aku telah melukai hatinya yg setia padaku...
aku curang dengan-nya.
aku bodoh saat itu..
aku x berfikir panjang..
disebabkan die tiada masa dengan ku...
aku telah menduakan die sedangkan die setia dengan ku seorang...
kejam diri ini...

tapi aku masih bersyukur kerna die dapat menerima aku semula
walaupown aku telah melukan hati die...
betapa besarnye cinta die pada aku ya-ALLAH...

setelah die terima ku semula...
hubungan kami tidak macam dulu...
perubahan demi perubahan berlaku dalam hubungan kami..

setiap hari kami bergaduh benda yg bodoh...
tidak percaya antara 1 sama lain...

cemburu aku lebih kuat dari cemburu dia....
aku takut akan kehilangan die..
dan yg paling aku takut kalau dia buat ape yg aku buat dekat die...
aku takut die curang...

ye aku mengaku aku memang kuat cemburu....
tidak dinafikan lagi aku memang kuat cemburu....
aku x dapat kawal perasaan ini sehingga hati aku sendiri sakit....

aku cube pertahankan perasaan aku..
namun kau terus menduga kesabaran ini....
kau rapat dengan kawan lelaki kau....
bermesra bagai...
yes aku jelez sesangat2....
terlalu jelez sampaikan aku fikir bukan2...

aku x mampu nak menahan rasa hati ni....
sakit sangat2....
walaupun hanya kawan perasaan itu boleh berubah menjadi sayang ape tah lagi cinta...
aku x mahu orang rampas kau dari aku...
aku x mampu kehilangan kau..

aku tanya kawan2 kau pasal kau bukan bermakna aku nak kawan2 kau...
aku tanya diorang pasal kau sebab aku sayang kau...
aku amek berat pasal kau...
setiap saat aku takut kehilangan kau....
setiap saat aku merindui kau....
setiap saat aku memikirkan kau....

AKU CINTA KAU SEPENUH HATI AKU...

AKU X MAMPU KEHILANGAN KAU SAYANG!!!!

AKU SAYANG KAU FAHAM??

~31 OCT 2012~

HARI YANG BUAT AKU TERASA DENGAN KATA2 DIA...

dia betul2 buat aku terasa hati...sumpah terasa....
die ungkit semua kesalahan aku...
die menilai aku bersama EX2 die..
kononnye aku ni lebih terok yg penah die couple berbanding EX2 die...

aku tahu aku banyak buat salah....
tapi jangan la hina aku macam itu sekali...
aku ada perasaan...
aku ada hati...
terasa sesangat....
kau ungkid semuanya....
menitis air mata aku....
kau marah..kau maki aku diam je...
sebab aku tahu aku salah.....
tapi x perlu cakap pasal EX2 kau....

perlu ke cakap pasal EX2 ko dekat aku??
perlu ke sayang??

puas aku fikir kata2 kau mlm tadi...
aku tahu aku penah buat kau terluka...
tapi xde ke ruang hati kau utk terima aku seikhlas hati kau....
setiap hari kita bergaduh....
bergaduh dan terus bergaduh...
dan malam tadi aku dah fikir masak2...
walauppun aku tahu aku x mampu utk terima kenyataan ini untuk berpisah...

~01 NOVEMBER 2012~
hari ini hari paling pahit utk aku menelan bersamanya...
aku telah memutuskan hubungan aku bersamanya...
menyesal memutuskan hubungan uh memang sangat menyesal...
tapi utk kebaikan die....
aku dah x mampu memberi kebahagiaan kepadanya...
aku tahu die penat melayan kerenah aku yg sangat2 CEMBURU...
aku x mampu nak lukakan hati die lagi...
aku sayang die sesangat2 tapi apekan daya aku...
aku x tahu sama ada keputusan aku buat ni betul atawpown salah....
tapi aku dah x mampu membahagiakan die...
aku mampu menyakiti hatinya....
aku x sangup menyakiti hati dia...
aku x mampu nak lapkan air matanya dengan perangai setan aku ni....

MAAFKAN AKU SAYANG...

KERNA AKU MENGECEWAKAN HATI KAU...

MELUKANKAN HATI KAU...

AKU BUKAN SEMPURNA UNTUK KAU...

AKU  HARAP SANGAT  1 HARI NANTI ADA ORANG AKAN BUAT KAU BAHAGIA

WALAUPOWN BUKAN BERSAMA AKU LAGI.....

DAN AKU HARAP DIE DAPAT MENJAGA KAU DENGAN SEMPURNA...


NOR FARAHANIS MOHD ZIN


ILOVEYOUSOMUCH

PAPA SAYANG MAMA

OK ABAIKAN MATA AKU..

MEMANG BARU LEPAS NANGIS :)



INI DIA BUAH HATI AKU.

LOVEYOUSOMUCH





No comments:

Post a Comment